Tagen ur bmff.blogg.se

Mina kompisar Amanda och Carro har en blogg som heter http://bmff.blogg.se och Amanda har skrivit ett inlägg som heter "gossipgirls" Det är alltså lite skvaller om vårt tjejgäng. Lite halvt på skoj men ändå inte, skit kul tycker jag. Här har jag tagit två stycken som handlar delvis om mig.


GossipGirl


Alla tjejer ska till Nrj expreience förutom Andrea? Varför ska inte hon med? Känner hon sig kanske utanför?

Och varför ska ens de andra till nrj? Är inte det en fjortisfest? Har också hört att Elin inte ens tänkt kolla på en kille där. Har hon skaffat kille eller är hon kanske lesbisk?
No one knows... Har faktiskt hört att Elin kysst tjejer tidigare.



Vadå flippad kväll? Och vad menar Amanda med never again?! Vad har tjejerna gjort för bus egentligen?
Det jag hörde var iallafall att Lisa fick ett ragg men Amanda kom hem tidigt. Elin var också med på kvällen men var dock borta under den största del av den. Varför svarade hon inte på Amandas samtal och vad gjorde Elin i skogen på natten? Var hon där själv eller var hon kanske där med någon annan?


xoxo/ gossipgirl



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0