jag gråter bara i regnet

Kom nyss hem från skolan och sitter hos Andrea för tillfället. Vi är lediga i morgon btw! Ikväll ska jag och 16 andra brudar från skolan ut och äta för vi ska ha som en hej-då-middag för Maya som ska åka jorden-runt med sin nya skola som hon ska börja på så jag vet inte när jag kommer träffa henne nästa gång faktiskt.. Som tur är va hon inte en av mina närmska vänner. Kan bara tänka mig hur hennes närmsa brudar känner just nu.. fan va hemskt. Aja, ikväll ska vi ha awesome i allafall, även om regnet öser ner för tillfället. Vi ska till odenplan och äta och ni kommer få se massa bilder sen för de flästa har systemkameror som dom kommer ha med sig så! Nu ska vi snart hem till mig och fixa oss! Ni får kvällens outfitt senare också! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0