Igår och idag

Hinner inte blogge egentligen men gör det lite sanbbt nu så slipper jag känna mig dum.

Igår va jag med John en stund på kvällen och sen åkte jag hem o somnade typ halv 11, skit skönt. Idag har jag fan hunnit med fett mycket. Först skola, sedan hjälpa jag en kompis att måla om hennes staket, sedan gick jag ut med Albin. Efter det träffade jag John Markus och Sofia, vid 5 åkte jag och mamma till sjukhuset och vid 8 träffade jag John Markus och Sofia igen. Vid typ 10 träffade jag Niklas och några en stund och nu är jag hemma! Borde kanske pluggat egentligen men är man barn så är man! Nu ska jag sova PUSS


Postat av: mikaela

Hahaha träffa du oss runt tio när du skrev blogginlägget 21:57, hahahhaha söt elin<3

2011-09-20 @ 22:14:00
URL: http://lillmickan.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0