Uppdatering om helgen!

Sorry för dålig uppdatering men har inte haft så mycket tid!

I fredags var jag med Amanda och Sofia. Vi va i huddinge med några och efter det sov dom hos mig. Bilderna på mig och Amanda lite längre ner är från den kvällen. Nästa dag hade jag match mot Huddige som jag också berättade förut. Trotts att vi hade en invalid dommare vann vi i allafall! Efter matchen kom john till mig. Han slaggade också här så idag när vi vaknade tog vi det typ lugnt, låg kvar i sängen till typ 12 och då skulle han iväg och gymma. Då åkte jag till stan och träffade Linn och Ylva. Vi fikade och jag fick med mig lite underkläder hem. Nu är jag hemma igen och ska snart äta. Ikväll blire ut med brudarna igen. Tror det var allt..PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0