Svar på frågestunden

är det sant att du är så dum som alla säger? :)
Hahaha, nej det är inte sant. Jag är inte så dum som man kan tro när man läser allt på facebook som folk skriver. Det är väl bara för att dom skriver ALLT blont jag säger och då låter det väl inte så bra antar jag..

Hur lärde du och din kille känna varandra? :) Puss sötnos
Allt började med att Sofia skulle träffa sin kompis Markus på en rast för hans skola hade idrottsdag precis vid vår skola. När hon skulle gå ut och träffa han frågade hon om jag orkade följa med, och det gjorde jag. Då träffade vi Markus och då va han med John, som går i hans klass. Det va första gången jag träffade John. Sen har vi fyra träffats mer och mer och nu är vi superduper tajta. Där fick ni höra en fin liten berättelse.

Hur länge hade du och din pojkvän varit på g innan ni blev tillsammans? :)
Vad vill du gå för linje & gymnasium?
Vilka/vilken är din favoritblogg?
Favoritaffär? :)
Vi va väll på g i ca en månad innan vi blev tillsammans :)
Jag har ingen aning än.. fråga igen om kanske en månad så har jag nog kommit på något. Är tyvärr så otroligt ointresserad så har inte riktigt satt in mig i detdär än.
Mina favvo bloggar är :
http://andreaviktoria.blogg.se och http://bmff.blogg.se
Har ingen speciell favvoaffär :) 

Är Markus Danzer en underbar människa?
Han är en av dom finaste personerna jag känner. Skit omtänksam och helt underbar. Tycker synd om dom som inte har han som sin bror, som jag har <3

Vilket lag spelar du i ? och vilken skola går du i?
Innebandy i Älvsjö AIK F96 och jag går i Enskede kunskapsskola

Är du blyg?
Röker du fortfarande elr har du slutat?
Bra betyg?
Har du o john haft sex än? (kanske personligt svara om du vill)
Nej jag skulle nog inte säga att jag är en blyg person.
Jag har slutat!
Helt okej.. VG rakt igenom. Skulle haft bättre om jag ansträngde mig lite mer dock
Hhaha det är för personligt för att ta upp här i bloggen!

hur fan kan du tro att skåne ligger över Stockholm? eller såg de på facebook ,de är säkert inte sant men ändå :)
Jag va trött.. allt jag kan säga. Dock är jag inte så bra på geografi. Har inget lokalsinne allt för den delen heller.

Vad gör du för att se så himla bra ut hela tiden ? :o
Vad tycker du är det bästa med dig själv?
Haha tack så mycket! Jag vet inte riktigt om jag ska ta detdär som en fråga..
Ärligt talat så vet jag inte.. Jag gör allt för mina vännen, det är väl något bra antar jag :)

Vad har du i din handväska?
Vad är du mest nöjd över med dig själv?
Vad är du rädd för?
:) <3
Jag andvänder inte handväska haha.. va kille i mitt förra liv tror jag. Har min skolväska och där har jag bara skolsaker. Sen har jag väl västa om jag ska sova hos någon polare eller något sånt. Men om du menar vad jag alltid har med mig så är det : busskort, plånbok, mobil, läppglans, nycklar, tuggumin och hörlurar.
Jag har superfobi för spindlar som jag tror de flesta vet.. ---> http://www.facebook.com/photo.php?v=1960414219237&set=t.794971837&type=2&theater

jobbigast i skolan?
favorit bloggar?
Hur lärde du och Sofia känna varandra så bra?
Gymnasium/ linje?
Favorit låt?
Vad använder du för smink till vardags? :)
Allt.. hatar skolan och är så super skoltrött hela tiden.
Hur jag och Sofia lärde känna varandra är en fin liten berätterlse tycker jag som jag nu ska berätta för er! Ända senn i 6an har jag och sofia knappt pratat med varandra fast vi gått i samma klass. Hon va alltid med sitt tjejgäng, clara felicia och lina, och jag var alltid med mitt. Sofia började bråka med sina brudar och jag tyckte dom gjorde fel som stötte ut henne, så jag började sancka med henne osv. Även om det va tråkigt att dom började bråka, är jag sjukt glad över det för annars hade aldrig jag och Sofia blivit såhär bra kompisar som vi är nu. I love her.
Lyssnar på så sjukt mycket olik musik så jag kan inte välja något tyvärr!
Jag har bara mascara och ögonbrynspenna på mig. Ibland händer det väl att man fixar sig lite extra och då blir det väl brunpuder, eyeliner ögonfransböjare och ögonskugga.

Hur kändes det att få spö av Max Beraldin i en brottningsmatch som du hade snackat jätte mycket om?
Fick inte spö, det står 1-1!

Vem i din årskurs tycker du är sötast som du inte känner? Tjej och kille!
Svår fråga.. tjejer finns det ju supermånga! Men en tjej jag tycker se skit bra ut är Nathalie Andersson. Kille finns ingen eftersom jag känner alla som ser bra ut haha

Är det sant att du bara är tillsammans med john för att han ser bra ut? (Anonym källa)
Verkligen inte haha men dock så ser han ju sjukt bra ut! Men det är insidan som räknas, utsidan är bara ett plus!

Borstar du tänderna ofta?
Tillräckligt.. 

hur träffades du och din kille? :)
Läs en bit ovan :)

Ja det va dede.. om ni kommer på något i efterhand kan ni absolut fråga när ni vill PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0