Inte haft något tid.

Sorry att jag inte bloggat men har inte haft någon tid. Har egentligen inte heller det just nu men ska göra några snabba inlägg för att sena samvetet.

Igår åkte jag ju in till stan och mötte Sofia en stund. Pratade ju om en överraskning också och det va att jag har köpt ett nytt töjnings-örhänge. Köpte ett på 4mm som jag ska visa kort på snart men har inte tryckt i det än.. är osäker på om jag vill göra det så jag ska vänta lite med det.

Vid 3 åkte jag hem igen från stan och då va det iväg mot tullinge och spela match. Vi vann med 4-2 och jag gjorde 1 mål. Rolig match!

Efter matchen åkte jag hem och då kom John till mig. Vi kollade på film och vid 2 åkte han hem och då däckade jag rätt så fort. Vi kollade på "heartless" och den söög.. Fattade inte riktigt handlingen men det va supermys ändå.
Idag har jag varit inne i stan med mamma hela dagen och letat efter en vinterjacka. Skulle köpt en Canada goose men dom är fan inte så snygga som jag tyckt förut.. har hittat två andra som det står emellan.. ska visa bilder senare så ska ni få hjälpa mig att välja! När man är inne i stan med någon av päronen får man alltid hem lite extra saker.. love it!:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0