Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Filmen va riktigt värd att se på bio! Sjukt läskig. Skrek allt vad jag hade flera gånger! Martin (som satt brevid mig): Såå... vem köper hörselaparat till mig?

En lite kul sak som hände va ju att; jag och Linn hade köpt biljetter till 21:30-bion, men våra polare skulle på den som gick 19:00. Så vi bytte till deras bio men fick varsinn biljett på helt olika ställen. Vi vågade ju dock inte sitta själva så vi satte oss på golvet längst fram brevid våra polare. Sen kom det en som jobbade där och sa åt oss och då hade vi så tur att det va två som inte kom så vi fick sitta tillsammans plus att just dom två platterna va brevid våra polare! Så sjukt tur!

Så efter bion va vi med Filip och co. Nu är jag hemma och ska sätta på en film eller något.. är lite sliten. Men vi hörs i morgon. PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0