hemma igen från Ohamn!

Nu är gästbloggandet slut och man kan ju verkligen säga att ni fick veta en del om mig.. både bra och dåliga saker kan jag ju känna.. Stor tack till Ada och Linn iallafall!

Idag kom jag hem vid 3 och då va det match direkt mot Töjnan. Matchen slutade 3-0 till oss men under matchen var det två långa avbrott och ena på en timme bara för att det va en tjej som skadade sig! Hon bröt typ nyckelbenet så det fick komma ambuland och massa! Den andra tjejen började blöda i ögat.. helt sjuk match.

Efter matchen va jag med Markus John och Sofia en stund som hade kollat på den. Nu ska jag duscha och senare ikväll vid typ 10 ska jag ut och träffa dom igen. Vi hörs lite senare.

Helgen har varit helt okej i Oskarshamn. Alltid kul att träffa kusinerna och allaandra. Nästa gång jag träffar alla är på arlanda innan vi ska till mexiko! Nästan exakt två månader kvar nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0