Helgen!

Nu ska jag berätta lite kort om min helg!

Fredag- Efter skolan åkte jag och Sofia in till stan och shoppade litegrenn. Invigde Hollister bla. Efter ett tag träffade vi Fille och Micke och fikade med dom. Efter det åkte jag till Täby och träffade Rebecca! Vi va med massa av hennes kompisar hela kvällen.

Lördag- Vaknar hos Becca vid 12 och chillar där med Stefan och Jacob. Vid 3 åkte jag och kollade på mitt lag som hade match. Den slutade 2-2 btw.. vi borde vunnit! Efter det åkte jag och träffade John och vi åkte hem till oss. Han gick nyss och snart ska jag sova!

Söndag- I morgon bitti har jag match och efter den vet jag inte va som händer så vi hörs då! 


Postat av: Matilda

När jag var i Gallerian letade jag efter Hollister men hittade inte affären, vart i Gallerian ligger den ??

2011-10-02 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0