FREDAG

Nu är det äntligen fredag och idag börjar vi 10 så nu sitter jag i min säng helt nyvaken. Riktigt ulvilad och glad! Fan vad alla veckor börjar gå fort! Nästa vecka är sista veckan innan lovet lixom! Vet inte om jag ska vara lycklig eller bara ångestfylld eftersom jag inte fått mycket i skolan gjort denhär terminen... Direkt när jag kommer till skolan kommer vi ha prov i kost och hälsa idag i allafall. Tur att jag kan allt då! Efter skolan kommer jag nog vara med Linn tror jag för på kvällen ska vi ut och äta och efter det ska vi gå på bio. Supermysigt! Vad vi ska se hitter ni i några inlägg längre ner. Lägger in en bild i dethär inlägget lite senare på min outfit om jag orkar! Annars hörs vi efter skolan! PUSS



Postat av: my elfstrand

Så jävla snygg!!

2011-10-24 @ 00:37:35
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0