Simningen!

Kirrade ett MVG i idrotten sådär helt ok att gå ut med i 9an!

Nu efter simningen åkte jag hem och nu sitter jag bar och dagar i sängen. Ska snart ut och träffa Carro en stund. Bara lite tjejsnack ni vet! Tar med mig kameran så ni får lite höstbilder! Senare ikväll äre träning men jag måste hitta plugga också.. Hörs senare i allafall! PUSS

Juste! Glömmde ju nästan! Idag när vi va i eriksdalsbadet var Danny också där och gymmade och helt plöttsligt satt vi i samma bubbelpool! Snacka om att jag var Lycklig! Jag och Carro frågade till och med om vi fick ta bild med han men han sa att han inte kunde det i bara badkläder.. fuck säger jag bara!


Postat av: Anonym

vilken bikini tog du?

2011-11-08 @ 16:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0