Killannons!

Kör på en till, alltid roligt ju!

Max Béraldin är en kille jag inte kännt så länge! Snart 3 månader bara! Den personen jag lärt känna under denhär tiden har en väldigt fin insida som är omtänksam och väldrigt personlig, och en riktigt snygg utsida också. Han har tidigare haft lite trassel med kärlekslivet men jag vet att han nu är ute efter ett seriöst förhållande, så tveka inte! Gå in på hans fb eller ta hans nummer. Det uppskattas bara och tänk, det kanske leder till underbar kärlek! 
http://www.facebook.com/profile.php?id=794971837#!/max.beraldin
 0739209299

Max Bor i Enskede och går i Enskede skolan tillsammans med min pojkvän! Det är alltså Johns kompis så om någon där ute haffar honom så kan vi ju alltid gå på en dubbeldejt!.
Han är halvfransk och bara det låter ju som en toppengrbb! På fritiden spelar han fotboll och gitarr, umgås med kompisar såklart! Kan det bli bättre! Han är nästan 180 lång och nu ska jag bjuda på lite snygga bilder på han!


Postat av: Anonym

Skit söt kille :)

2011-11-21 @ 07:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0