Internet varit nere!

Sorry broes, men nu är jag tillbaka!
Igår när jag och morsan var i farsta köpte jag en ny vinterjacka! Blev faktiskt ingen av dom jag la upp förut för jag fasnade för denhär såfort jag såg den! Ska se om jag hittar någon bild på internet på den, annars lägger jag upp en någon anna gång!
Efter det träffade jag John en stund. Vi var och tände ett ljus hos Roger. Det var riktigt fint där med alla tända ljus överallt och speciellt när det var så mörkt ute och tystnaden det är där gör det mycket fridfullare.. Efter det åkte jag hem och firade pappa med resten av familjen. Riktigt mysig kväll.
Idag har jag varit i skolan och nu är jag hemma! Ska träffa John om en stund tror jag! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0