3. Dina kompisar

Oj.. vad ska man säga; jag har värdens bästa kompisar. Jag kan lita på dom upp till 100% och jag har alltid så sjukt roligt med dom. Vi har väldigt speciell humor tror jag och har väldigt mycket intärnt vilket jag tycker är underbart. Jag har kännt som flesta i över 6 år vilket gör att jag känner dom lika bra som jag känner migsjälv..
Skulle aldrig klara av ett liv utan dom ♥



Linn Gustafsson Skarphagen, Amanda Östergren Ringvall, Sofia Johnsson, Ada Hök, Andrea Hedenstedt, Caroline Engevall Danziger och Ylva Jansson.
Det tar år att få såhär fina bästisar som jag har, och jag älskar er!


Postat av: Stina

hej. Din blogg är typ bäst.

kan inte du lägga in en smink video?

och har någon av dina kompisar (bästisar) en blogg?

i adore you. puss!

2011-11-18 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0