11-1

Nu ligger jag i min säng lite halvdöd efter matchen jag nyss hem hem ifrån. Vi vann med 11-1 så det gick bra! Dock gillar jag inte att möta Salem, som vi mötte idag. Dom kan inte köra innebandy och däför spelar dom bara fult. Men vi vann ju i allafall så what ever.
Snart ska jag åkte och kolla på div 1 matchen som dom ska spela i Barkaby. Det kommer bli en riktigt jämn match! Riktigt roligt men tråkigt att inte själv vara med..
Igår var det supertrevligt! Jag Amanda Linn Ylva Ada Carro och Andrea va på en kinaresturang i Odenplan. Kom dit runt 6 och gick vid 10. Vi satt och åt i 4 timmar! haha, standart. Kom hem runt 12 och då mådde jag inte alls bra.. slutade med att jag somnade fast Ada Linn och Amanda hade hängt med hem. När jag vaknade idag hade dom lämnat denhär gulliga lappen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0