Tid att uppdatera

Nu är jag hemma igen och har tid för datan. Idag när jag vaknade hade Sofia redan åkte iväg. Hon skulle kolla när sina småsyskon sprang minimaraton så hon dissa mig. Men det va helt lugt eftersom det är morsdag åt jag en stor frulle med Mamsen och hon fick öppna sin morsdagpresent. Jag hade köpt en Apelsinpressare, hon önskade sig faktiskt det! Sen drog mamma och pappa iväg så jag blev dissad igen.. men det va också helt lugt för jag åkte till skyttelholm med Linn istället och kollade AIK- Enskede. AIK vann med 3-0 tror jag. Glömde tyvär att ta några bilder så.. Men efter matchen gick Jag Mickan Linn Olof Anton Andre Basse och massa fler till donken och efter der drog vi hem. Minns inte vad alla hette men det va typ 15 pers så det va kul. Nu ska jag och pappa laga en fin middag till mamsen. PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0