svar på frågestunden

Postat av: Anton
Är du oskuld?
Svar: Nej

Postat av:
Vilka är dom topp 10 vännerna du kan lita på och stöttar dig mest?
Svar: Inte i ordning nu då för det kan jag faktiskt inte avgöra: Andrea Ada Amanda Linn Caroline Ylva Sofia Ina Malin och Rebecca. 

Postat av: Emelie
Vad tycker du om min blogg ? (a)
Hur är det nu efter operationen ?
Varför är du så sjukt söööööt?!
Favoritaffär?
:) <3
Svar: Jag har faktiskt aldrig läst din blogg. Men ta det inte personligt, läser bara 2 bloggar.
Det är jobbigt att jag inte får träna, man känner lixom hur kroppen blir svagare. Sen går jag ju fortfarande på smärtstillande men jag ska inte klaga!
Hhaha va snällt! Född så antar jag ;)
Har ingen favoritaffär, shoppar inte så ofta. 

Postat av: Linnea
Varför hade du utegångsförbud för någon dag sedan?
Är du på g med någon? Isf vem?
Svar: Jag smet ut mitt i natten och mamma vaknade när jag va ute. 
Nej jag är inte på g med någon 

Postat av: jonna
1. Ska du spela i Enskede när du är frisk?
2. Vad har du för mobiltelefon?
3. Vikt & längd?
sköt om dig! :)
Svar: Jag är inte säker på om jag ska börja i Enskede när jag får börja spela igen. Har inte bestämmt mig helt. Men någonstanns kommer jag i allafall börja!
Sony Eriksson mini pro
64 kg och jag är nästan 170 :)

Postat av: Sanna
Är du på g med någon av killarna på bilderna ?
Hur mycket väger du?
Svar: Nej vi är bara kompisar.
64 kg

Postat av: Johan
Har någon gjort ett video inlägg från din skolan
Svar: jaa eller vad menar du?

Postat av: Sanna
När strulade du senast och med vem ?:)
Kram
Svar: För nästan en månad sen med en kille som heter Lukas

Postat av: Malin
Vad har du för betyg?
Beskriv din drömkille.
Grym blogg! =)
Svar: VG rakt igenom!
Han skulle vara ca 180 cm och muskulös! Grymt snygg och trevlig. Han skulle vara snäll och såklart vara dökär i mig!

Postat av: amanda
Aldrig raka benen igen eller aldrig raka armhålan igen?
Vem är den snyggaste killen i 8an? ;)
haha känner dig för bra kommer inte på några frågor... men puss på dig!
Svar: haha ampe.. aldrig raka benen tror jag!
Vet inte men tycker Anton Jensen ser bra ut men sen finns det några till som är snygga!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0