RIP Torpet

Nu har min farmor sålt sitt landställe som vi alltid är på varje sommar.
Har så sjukt många minnnen därifrån och nu.. fick jag inte ens säga hejdå. Cry..

Här är lite bilder från förra året jag var där med Linn och Ada:

Här är spindelkällaren som dom har. Förut kunde man förvara potatis och sånt där men nu har alla spindlar tagit över så nu går inte det längre. Det hängen spindlar och spindelägg i hela taket och spindlarna är nästan lika stora som en haldflata. 
När jag var liten brukade jag vara inne där och leka med dom men nu har jag riktig fobi för spindlar.. vem vet, något kanske hände där inne när jag var liten. 



Sen har dom massa kor som grannar:










Sen gick jag Linn och Ada ut på en prommenad i skogen och så hittade vi ett sånt där jackttorn och vi klättrade upp i det och sen ser vi att en älg går förbi. Lite roligt sådär tyckte vi. Det roliga va att min halv farfar har varit ute varje dag i 10 år och viljat se en älg, men sen när vi kommer i en vecka och ska bo där ser vi en på första skogsprommenaden.  


Bilder från deras pool:





Kubb, standard:



och sen en random bild som verkligen inte ser ut som mig:


Postat av: Mamsen

Vilka härliga minnen från torpet. Jag kommer också att sakna det.

2011-05-15 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0