Prao

Igår började jag på min prao! Jag praoar på östermalm på ett Cafe som heter Banerbageriet. Hur mysigt ställe som hälst. Jag började vid 9 och slutade vid 1. Jag fick baka och göra lite olika saker. Efter min prao åkte jag till NK och träffade Marcus och Kostik en stund. Sen hem och ut med Albin och på kvällen chillade jag med Ina. Supermysig dag i det härliga vädret! Förresten, igår kom min moppe! Jag är såå glad. Nu äre bara att ta kortet kvar då..

Idag gick jag upp vid 10, soovmorgon! Började först vid 2! Innan min prao hann jag med att gå ut med Albin och träffa Linn o Ada en stund på deras prao. Åt lunch med dom och sen vare in till Karlaplan! Slutade vid halv 7 idag. Idag stog jag bara ute i kassan med Malin. Malin är min barndomsvän som jobbar där och jag ville ju jobba med henne så det var därför jag började så sent! Hur chill dag som hälst, och vädret var ju underbart! Nu är jag bara hemma och ska mysa med mamma!

Outfitt jag hade igår:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0