Huvudvärk

Nyss vaknat och kännde hur jag bara ville dö igen. Mitt huvud kommer sprängas..
Igår va vi i allafall hos en tjej som heter Amanda med massa kompisar. Va skitkul tills jag skulle hem redan vid 11 för att jag har typ halv utegångsförbud, snark. Men men, helt okej valborg!
 
Blev tyvär inga bilder igår så ni får nöja er med ett bildlöst inlägg..
Eller förresten, jag kan visa 4 killar jag väljer imellan ska kan bli vinnare på min facebook status. "Snyggaste killen som gillar denhär statusen ska jag ha som profilbild i en vecka " Fyra killarna som kom längst va:




Postat av: LIna

Henke såklart ;)

2011-05-01 @ 13:36:40
URL: http://linawaldenstam.blogg.se/
Postat av: Anonym

lätt bild 3

2011-05-01 @ 16:21:28
Postat av: sofia

BILD TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! :D

2011-05-01 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0