Hello små strån!


Jomen tjena, mitt namn är Lizzie och jag ska blogga lite under tiden Elin är i mora och har det awsome!
Jag känner nämligen elin via kollo, vi var på solgården 2009 tror jag att det var! Vi hade så jävla kul där! Amamda var också där. Just nu sitter jag och käkar grodor, lakrits grodor som är typ hälften svarta och hälften rosa! Jag har också en egen blogg www.lizziesmith.blogg.se den är gasna awsome faktisk, så sluta inte läsa den bara för att jag slutar skriva här vet jag! Men nu måste jag göra mig i årdning, för idag ska jag träna med damlaget. Jag spelar alltså basket i klubben Akropol! Nu ska ni få se en bild på mig och mitt vackra afrohår nr jag var 2 år! Det var allt för mig, men lugna jag kommer tillbaka!
Bless



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0