Galna kvällar & Fjortisar :)

Tjatja! Nahom hära, har haft en ganska okej dag. hade skitont i magen hela dagen, sen precis när jag kommer hem och ska lägga mig så ringer Kalle, Eddie & Sofia för dom skulle hem till mig :P
Iallafall, vi gick ut och träffade Filip, Micke, Kalle (Drogis! xD), Måns och Martin.
Vi drog hem till Måns en stund, sen typ vid 11 gick vi till örby för vi skulle träffa Linn och några till, fast dom frös och gick hem.
Bara för att jag är elak ska jag lägga upp en bild på Elin & Amanda's lilla "Fjortisperiod" :)
Amanda och Elin just nu! :)
Nahom

Postat av: amanda

ASSSÅ NAHOM DIN JÄVLA GAAAH

DET VAR PÅ DRIV PLUS ATT GÖR INTE SÅ JAG OCH ELIN BÖRJAR BRÅKA IGEN TA BORT NU

2011-05-11 @ 11:00:54
URL: http://amandaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0