Bowling

Idag va jag ju på Tomt Tits som Caroline berättade! Va skit trevligt och tiden gick skit fort. Efter det åkte jag Sofia Carro Ada Jimi Marcus och Kostik hem till mig en stund. Efter det åkte jag Sofia och Marcus till Årsta och bowlade med Stigen och Henke. Dom praoade där så vi va så snälla och åkte till dom. Va skit kul! Jag nådde mitt mål, JAG VANN ÖVER HENKE! Och tänk då att han har praoat där i 2 veckor nu, asså han har spelar varje dag i 2 veckor och losar mot mig! Så stålt! Även om jag bara vann med 2 påäng.. Nu är jag i allafall bara hemma och ska laga middag snart. Chillkväll i allafall!

Idag fyller min bästavän Caroline också år så ingen glömmer väl att gratta henne?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0