Bildlöst inlägg

Idag känner jag att jag varit lite överallt! Först åker jag till Åsen och träffar Philip en stund. Vi kollar på kostiks match men efter typ en halvtimme messar Sofia mig så då åker vi in till stan och skulle träffa två killar. Men dom va så jävla sega så vi åker till typ segeltorp eller va det nu va och träffar Pavlo, Veljko och Lucas. Vi är hos Pavlo till typ 8 och då åker vi hem till Örby. När jag och Fia kommit hit drar vi direkt till Utkiksberget och träffar massa kompisar där. Först va det rätt sagt för det va kallt osv men sen kom massa andra och så blev det mycket trevligare! Kom hem nyss och ska nog sätta på någon bra film snart.

Tänkte svara på frågestunden nu också så om det är något ni undrar över, fråga snabbt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0