svar på frågestunden

Postat av: Vendela
1. Har du rökt? :)
2. Om du har, gör du det fortfarande?
3. 2 snyggaste killarna och 2 fulaste killarna i skolan(ks) :D
4. Vilka hårfärger har du haft? :)

Svar: 1- Ja, jag har rökt, men jag är inte beroende!
2- Det händer, men som jag sa, jag är inte beroende.
3- Det var en svår fråga. Gör den lite mer exakt, typ som "snyggaste i 8:an" eller något sånt, så kan jag svara på den igen!
4- Allt från svart till vitt! Asså SKITblont, ljusblont, mellanblont, mörkblont, ljusbrun, mellanbrun, mörkbrun, skitmörkbrunt, svart haha.

Postat av: linn
Vem är den snyggaste killen & snyggaste tjejen du känner?:)
Säg inte "jag vet inte det är många.." du måste välja en ! (en kille en tjej) :)
puss på dej <3

Svar: Det är svårt! Finns ju asmånga! Fråga igen lite mer exakt så svara jag igen. Typ som "snyggaste du umgås med?! " Pusspuss!  

Postat av: Alice
Hur många läsare har du varje dag?
Favoritblogg?<3
Kram!<3

Svar: Jag har runt 80-100 varje dag :)
Min favoritblogg är nog
http://aandrrea.blogg.se
Puss&kram<3

Postat av: Andrea Hedenstedt
Vilket är ditt favorit minne med mig?
Hur nöjd är du med ditt utseende 1-10 helt ärligt?
Hur många litar du verkligen på?
Varför är jag så snygg?
Varför är jag så sexig?
oj.. aja va tvungen <333

Svar: Kan inte välja favoritminne med dig älskling, får nya varje dag! 
Kanske en 5a.. Inte ful inte snygg
Jag litar inte till 100% på så många. Dig litar jag på till 120% och du vet nog typ vilka, min familj och mina närmsta.
Jag tror du va född så snygging! 

Postat av: Mikaela
Varför är Lillmickan så awesome?!
Läser du min blogg?
Vilket ämne i skolan tycker du mest & minst om?
Vad har du för planer för sommaren?
Gillar du mig? :D:D:D
puss <3

Svar: Jaa du, det får du nog fråga någon annan!
Jag läser den inte regelbundet men det händer väl att jag kollar in där då och då!
Jag tycker minst om tyska för att jag är sämst på det och bäst om.. idrott kanske, har inget faboritämne.
Mina planer för sommaren har inte riktigt spikats än. Ska väl utaomlands som vanligt, vara med kompisar, sola, bada och göra alltdetdär man gör på sommaren!
Klart jag gillar dig Mickan! <33
Pusspuss

Postat av: Amanda Östergren
Vem är din allra bästavän?:)
Aldrig raka benen igen eller armhålan?
Vad gillar du mest med dig själv?<3
pössss

Svar: Jag kan inte välja mellan er haha. Andrea, Linn och Carro umgås jag mest med utanför skolan, så kanske dom isåfall. Men jag älskar er alla lika mycket!
Oj, det va svårt! Benen tror jag! 
Jag hittar inget jag gillar mest på migsjälv...
Pusspuss 

Postat av: Isabell Eriksson
1.Gillar du någon?
2.Sötaste killen?
3.Provat rökt?
4.Säg en dröm du har?
KRAM!

Svar: 1 Jag gillar många :)
2 Justin Bieber
3 Japp
4 Jag har inte någon dröm jag drömmer om och om igen som vissa har.
PUSS

Postat av: Emelie§
1.Vad tycker du om min blogg?
2.Varför och när började du blogga?
Jag har oxå frågestund, så gå in och ställ en fråga till mig oxå vettja ;) <3

Svar: 1 Vad heter din blogg? :)
2 Jag börja nog blogga för många andra gjorde det. Nu bloggar jag för att jag gillar att skriva av mig och för att jag vill visa bilderna jag tar någonstanns. 

Postat av:
hur mkt väger du?
oskuld?
den bästa du strulat med?
favoritblogg?
någon du hatar/ogillar`?

Svar: Du körde med lite vågade frågor, men jag tänker svara på dom också, även om du är anonym.
Jag väger 64 kg, jag är faktiskt medelviktig :)
Ja, jag är oskuld.
Den bästa jag strulat med.. haha vet jag riktigt. Alla är väl ganska lika.
http://aandrrea.blogg.se tror jag :)
Jag ogillar många, men ingen särskillt muycket som jag vill gå ut med här.

Postat av: Random
Vad heter den snyggaste killen du har sett i helgen?

Svar: Han heter Colin, kan lägga in en bild om jag får det för han :)

Postat av: Julia
Vad har du för betyg i skolan? :)

Svar: vg i det mästa


Postat av: Vendela :)

2 snyggaste och 2 fulaste i åttan ks? :D

2011-03-13 @ 20:44:11
URL: http://pffft.bloggplatsen.se
Postat av: becca

haha elin pinsam du e som lägger upp en bild på colin hahhahahah! fast FAN vad snygg han e!!!!!!!!!!!

2011-03-14 @ 22:14:06
URL: http://rebeccaperszon.blogg.se/
Postat av: becca

och tän om han ser de här !! :S <3

2011-03-14 @ 22:15:00
URL: http://rebeccaperszon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0