Söndag

Shit, hela helgen är redan slut. Inte skönt asså. Men har ju tillbringat den i Täby vilket är riktigt skönt och kul! Alltid lika chill där.
Idag ska jag blogga mycket, nörda data och ta den lugnt. Är sjukt trött efter täby asså, sov i ca15 min den natten, men kul hade vi!
Idag har jag varit och tagit lagfotto med innebandyn. Får dock inte spela några matcher just nu som ni kanske har märkt. Får börja spela igen nästa säsång! Men kommer gå på så många matcher &titta som jag bara kan, så då får ni ju bilder istället!
Om någon timme ska jag åka och kolla på en match. Enskede f96- AIK f96. (fotboll)Jag skulle ju börja i Enskede men ska göra det efter sommaren nu pga en grej.Har också tränat med AIK för jag skulle börja där förut, så det blir en rolig match att titta på. Ska ta med mig min kamera också! Hörs senare PUSS

Här är från förra året vi hade lagfotto!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0