svar på frågestunden

Postat av: Linnea
Är du på G med han Pontus? hur blev ni kompisar?
Svar: Nej det är vi inte. Vi träffades genom andra kompisar för typ 4 år senn o sen började vi snacka igen. 

Postat av:
Har du haft sex ? I såfall med vem? 
Svar: Ja

Postat av:
har du tappat oskulden?
gillar du nån?
hur många har du varit tsm med?
Svar: Ja, det har jag. Nej jag gillar inte någon speciellt just nu. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållanden. Typ 100 olika när man va liten. 

Postat av: kalle
bajs? <33
Svar: Ät mitt <33

Postat av: elin
När kan du börja spela fotboll igen? :D
om du fick välja ett favorit klädesplagg, vilket skulle det vara?
Säg de tre viktigaste sakerna hos en kille :)
Hihi love u, puss!
Svar: Jag trodde jag kunde börja spela igen nu men efter mitt återbesök kommer det troligen ta mins 2-3 månader till, så jag tror att det blir efter sommaren! Det var svårt... Beror på ;) Dom tre viktigaste sakerna hos en kille.. utseendet, insidan och han ska gilla mig. Haha älskar dig också!

Postat av: M-
Vem av dina föräldrar är tysk? :)
Svar: Min mamma

Postat av: Linnea
Vad är din största rädsla?
Svar: Spindlar

Postat av: Jonna
Har du sugit av en kille nån gång? Svalde du eller spottade du?
Svar: -

Postat av: är du kär och iså fall i vem?
Svar: Nej jag är inte kär, aldrig varit.

Postat av: sofie
favorit färg?
vad gillar du mest på en kille, ögon, mun m.m?
Hur mår du efter din operation nu? (Hoppas på bra!!)
Vem är din bästa vän? :)
Svar: Har ingen favoritfärg haha men hatar prikigt! Det var svårt.. jag bryr mig mycket om längden på en kille. Sen måste den ha en snygg mun så man vill kyssa den! Snygga ögon är ett stort pluss! Jag mådde asbra efter operationen tills jag började träna.. får ta o vänta med det lite mer! Jag kan inte välja någon av mina brudar! Det går bara inte. Jag älskar dom från hela mitt hjärta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0