@ SOFIAS PLACE



Nu har jag sååå mycket att blogga om. Ska försöka få med allt. Igår hade jag skolavslutning. Jag träffade Andrea en stund innan bussen och tog lite kort. Sen åkte jag och brudarna till kyrkan. Där sjöng vi sommarsånger, rektorn hade tal, fick våra betydg och sa hejdå till alla. Jag fick 2 G, 2 MVG och resten VG! Är nöjd! Efter det drog jag Gurra Sofia Alex och Lizzie och fixade lite grejjer och sen åkte vi till långsjön. Chillade där med massa och sen vare doken. Runt 8 åkte till till Mellan i stureby som hade fest. Jävligt bra start på lovet säger jag bara! Kom hem till Sofia vid typ halv 2 och nu sitter vi vid varsin data och har nyss ätit. Om det är lika bra väder idag som igår så blire nog bad snart asså! Hörs senare! PUSS ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0