@ Oskarshamn

Nu är jag i Oskarshamn. Kom hit igårkväll och i morgon bitti ska jag åka vidare till Tyskland. Vi stannade här i en natt för mina kusiner bor här o så slipper vi åka så lång sträcka samtidigt. Idag har vi inte gjort så mycket, kollat bio, ätit hos farmor och tagit det rätt lugnt. Inge vidare väder här vilket jag inte tror att det är i Stockholm heller. Men i morgon vid 6 ska vi vidare till Tyskland. Hoppas det är lite bätre väder där i allafall. Vi ska åka dit delvis för att träffa mina släcktingar som bor där, (jag är halv tysk för er som inte visste det). Men sen ska vi väl också ha lite semester där.
Här ska vi i allafall bo (dock inte bästa bilden), precis vid stranden, hoppas bara det är bra väder:



Bestämmt mig för att fråga lite gästbloggare nu förresten!
Men glöm inte frågestunden! PUSS♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0