Lördag kväll & söndag

Ledsen att jag uppdaterar lite sådär men jag är inte hemma så mycket just nu så hinnar aldrig, men det ska bättras!

Igår på dagen var jag ju på långsjön som jag sa förut. Jag och Sofia vaknade hos henne och då hade jag ju en lagon skön huvudvärk kan jag säga! Men runt 2 tror jag kom vi till långsjön och vad där i några timmar med massa roliga människor. Kan bjuda på lite bilder sen! Efter vi hade varit på långsjön träffade jag några killar från skolan men va bara med dom i någon timme. Sen gick jag hem och fixade mig. När jag gick hem mötte jag Åberg, Amanda, Daniella, Jojje och Isak, dom hängde med mig hem. Shit va mycket olika människor man hinner träffa på en dag asså.. Aja nu ska jag fortsätta. När vi vad klara hos mig mötte vi Sofia Amanda Henke och Isabel. Vi åkte till långsjön. Där träffade vi massa fler men tillslut åkte jag och Sofia iväg med några killar där efter bad och polisbesök. Vi åkte först och typ spelade fotboll på Älvsjö IP och sen åkte vi och badade hos en av killarna som hade pool. Skit mysigt! Kom hem vid typ 1 och då somnade jag rätt fort. Idag vaknade vi vid typ 11 och vid 12 åkte sofia hem. Idag är det inge badväder alls så jag tror bara att jag ska chilla fram till  halv 3. Då ska jag åka till mina kusiner och vara där till ikväll! Men vi hörs sen med dagens outfit och liknande! PUSS ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0