Igår kväll & idag

Igår va det skitchill på långsjön. Vi va med massa folk och badade skit mycket! Vädret var ju fan underbart!
På kvällen var jag i älvsjö en stund med Lisa Sofia och Magie o några. Efter det åkte jag vidare till Filip och sov där med några andra. Kom hem vid typ 7 för att jag ville sova. Hade inte sovit en blund under hela den natten..

Idag har jag och Linn varit vid långsjön en stund med Sara o några, sen åkte vi och träffade Lisa Macke Stigen och Henke. Vi kollade på en match men sen va jag och Lisa tvngna att gå till mig för vi ska fixa oss till ikväll. Just nu sitter vi hos mig men ska snart åka till Ada. Vi ska ha en innebandy avslutning där o sådär så det blir kul! Tar med mig kameran så ni får bilder sen! Nu ska jag gå! PUSS ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0