Glad midsommar!

Just nu sitter jag, brorsan och kusinerna i lobbyn och ska nog snart gå ut. Jag är just nu i Tyskland för er som inte visste det. På en ö som heter Rugen.. tror jag. Ön påminner lite om Öland fast större och lite mer åt Thailand hållet, tror ni fattar vad jag menar. Just nu är klockan snart 9 och det är en jätte fin kväll. Blå himmel och ännu blåare vatten! Solnedgång och sval värme! I morgon åker jag hem förresten. Då kommer ni få massa bilder och så kommer jag uppdatera som vanligt igen!
Idag har vi varit på något ställe som hade en stor höghöjdsbana i naturen. Det fanns 10 olika bandor och jag gjorde alla från 3-9. Desto högre nummer, desto svårare. Sisa banan, asså bana 10, var tyvär avstängd. Ni kommer få bilder från de senn men det var i allafall skiitkul! Nu ska vi gå ut så vi hörs på Söndag! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0