Fotboll!

Igår blev det lite ändrade planer! Efter jag hade varit och ätit med fotbollslaget träffade jag Rebecca och hennes pojkvän Viktor i stan en stund. Dom va redan där och jag hade ju avslutning på rådmansgatan så det passade ju perfa! Chillade med dom en stund, så himla kul och träffa Becca igen! Efter det mötte jag Andrea och det slutade med att jag sov hos henne. Kom hem ganska tidigt och duschade och sådär. Nu ska jag träffa Åberg och Lillis. Vi ska kolla på Älvsjö P96 match. Hörs efter! PUSS

Så himla fint väder idag så valde att hadenhär tröjan idag!


Postat av: jennifer

fett fin bild! :D har du bruna linser eller nått? :)

2011-06-06 @ 19:13:38
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0