@Skåne

Förlåt för dålig uppdatering men har inte så mycket tid för att sitta vid datan här. På dagarna ligger vi vid stranden o steker i det heta vädret, eller checkar in när snygga tennisspelare spelar tennis. På kvällarna är vi ute med lite olika killar vi träffat här. Skit trevligt faktiskt! Igår va vi i trelleborg också så nu har jag checkat in den stan! Nu är sofia i duschen och sen när hon är klar ska jag hoppa in dit. Efter det ska vi åka till en pizzeria för Sofia glömde sina glajjor hos en som jobbar där när vi va hos han igår. Efter det ska vi nog åka till glasscafet och ikväll ska vi träffa några från trelleborg tror jag. Imorgon åker jag hem tyvärr.. hade gärna kunnat stanna längre, det är så satans chill här. Men jag måste hem eftersom min moppeutbildning börjar på Måndag. Men nu måste jag sluta. PUSS♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0