8 9 & 10 / 1

Nu har jag inte uppdaterat bra asså! Ska berätta vad min helg har gått ut på. I Lördags gick jag ju på bio med massa. Såg på Due Date, skit bra! Riktigt rolig och bra skådisar. Jag gick med 9 stycken till så när vi skulle köpa biljetter va vi för många så 4 st fick gå på Unstoppeble. Den sög tydligen! Det var jag Linn Ada Amanda Becca och Raffa som kollade på Due Date. Nahom Måns Martin och Filip kollade på unstoppeble. Efter det åkte jag Reffa och Becca till Täby. Raffa åkte hem till sig och jag och Becca åkte till henne. När vi kom hem till henne träffade vi Robin och Rille, eller dom kom till Becca. Vi va hos henne och hade det kul. Vad vi gjorde vill jag inte skriva om. Dagen efter (söndag) åkte jag hem och hade träning. Kom hem från den vid 3 och däckade till 6. Då träffade jag Andrea och sov hos henne. Vi hade det supermysigt. Idag började vi i skolan, superkul... not. Började vid 12 och slutade vid 2. Nu sitter jag hemma hos mig med Linn. Tror bara vi ska ta och chilla. Hörs senare. PUSS


Mysig bild från i lördags.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0