Torsdag

Nu är jag hemma igen. Dagen blev lite ändrad. Va med Andrea Andre och Arvid hos mig och sen va det ju träning vid 5, men hoppade den. Killarna hade skippat sin dagen före för att träffa oss så då tvingade alla mig att göra det, och jag kände mig för taskig för att säga emot. Vi kollade på film o hade det mysigt i allafall. Vid 7 gick vi till julia borg med dom för dom skulle hem och på hemvägen hände en liten sak. Jag och Andrea är påväg hem från julia borg när vi känner röklukt. Vi får se att det brinner i ett sopphus så vi ringer bbrandkåren och så kommer dom och släcker branden, eller såsmåningom försvann den ju. Nu ska jag gå ner och plugga lite. PUSS


Postat av: jennifer

FETT COOLT JU! Haha asså jag är seriös! <3

2011-01-21 @ 15:17:52
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0