Tisdag

Min dag började med skola som vanligt. Sen vid 12 åkte jag hem med Carro och gick ut med Albin. Efter det mötte jag mamma, vi åkte till Skärholmen. Shoppade faktiskt inte utan vi gick till Ögon kleniken. Fast juste, jag köppte ett par skor också men jag menar att jag inte åkte dit för att shoppa. Nu ska jag berätta vad jag gjorde där för er som bryr er. För ca ett halv år sedan började jag få fett ont i huvet, konstant. Somnade och vaknade med ont i huvudet. Innan det började hade jag verkligen aldrig haft problem med huvudvärk, visste typ inte hur det känndes att ha ont i huvudet. Så mamma började reagera lixom och kolla runt lite vad det kunde vara. Nu har vi rönkat mitt huvud, kollat min syn och allt detdär för att se om det är de. Och sen idag gick vi till en synoptik igen och gjorde en lite speciell unsdersökning. Jag fick droppar i mina ögon så alla muskler i ögonen slappnar av. Så då kan man se om det fanns något fel bakom ögat. Och där va problemet. Jag skelar med ena ögat. Det startade för ca ett halvår sen och det är därför jag haft så ont i huvudet. Mitt huvud har lixom arbetat så mycket så man har inte ens sätt att jag skelar så därför har ingen märkt det och därför jag har haft ont som fan. Så nu när jag fått dom där dropparna är mina pupiller skit sotora, man ser inte själva färgen i ögat. Jag ser inte något som är närmare mig än 2 meter så gissa om det är svårt att skriva på datan. Får typ gissa lixom. Kan inte häller bedömma avstånd så jag har gått in i folk och slagit ner saker för jag inte ser! Känner mig typ hög. Sen hade jag innebandyträning på kvällen som jag såklart går på så smart som jag är. Fysen kan jag va med på men sen när vi skulle börja spela missade jag bara bollen. Så jag fick till slut va dommare. Nu kan jag visa bilderna men eftersom jag inte själv kunde se dom på mobilen så vet jag nt om dom blev så bra..


399:- Din Sko




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0