svar på kommentar

Kul med så mycket kommentarer, för mig i alla fall! Keep going!

Postat av: Anna
Den sista bilden är väl inte ifrån 2008? :o :)

Svar: Jo, jag tror det. Ada sa det i allafall. Vad tror du annars? :) <3

Postat av: linn
Du kan ju inte ha oäkta ringa , right ? ;)

Svar: Nej, jag vet. Slänger dom så fort dom blir fula. Men lixom jag har lite money flow just nu så kände lixom att man kan köpa dom o bara ha ett tag <3

Postat av: Anna
Kommer du inte ihåg vart du köpte dubbelringen..?
Fin blogg Elin! :)

Svar: JC har jag för mig. Kostade lite under 100 :- Tack så mycket! <3

Postat av:
vart har du köpt jeans skjortan? :)

Svar: BikBok. 500:- men på rean 250:-
:)

Postat av:
vart kommer mössan ifrån ? :)

Svar: Cubus, på rean kostade den endast 39:- :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0