Söndag

Riktigt chill södag efter som det inte är skola i morgon. Har lixom tänk på det hela dagen och därför varit extra glad! Vi är nämnligen lediga i morgon för att vi va i skolan i Lördags på öppethus. Idag vaknade jag ju i allafall hos Ada. Vid 12 åkte vi till huddinge hallen. Det va innebandy match. Jag spelade inte men va med och kollade i allafall! Matchen slutade 2-4 till oss, yey! Efter det va det direkt hem från matchen och iväg på fotbollsträning. På väg hem får jag ett sms från en polare som undrade om jag ville med på bio, och det ville jag ju såklart. Jag Nahom Jonna och Niklas kollade på "Love and other drugs", riktigt bra tycker jag även om helften av filmen gick åt till att ha popcorn krig med Niklas.. Om du läser det här Nicke, så är det KRIG! Kom hem nyss och ska försöka sova snart. Imorgon ska jag och Amanda åka och sola men vi hörs innan det. PUSS!


Postat av: Niklas

it's on!

2011-01-31 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0