Onsdag

chaafan bloggen! Idag efter skolan gick jag och Carro ut med Ballen. Hon är så gullig som kan följa med mig nu när jag är handikappad. Efter det åkte jag och Mamma till Skärholmen för att göra den där undersökningen på mitt öga men när vi kommer dit va det fel dag, YEEY. Så jag måste åka tillbaka dit i morgon och fixa allt. Vilket betyder att jag har kvar lappfan till i morgon. Sen när vi va i Skärholmen så passade jag på att shoppa lite. Ni får se vad jag köpte i morgon. Efter det åkte jag hem och hade fotbollsträning. Kunde dock bara va med på styrkan för jag kan inte springa så det va rätt chill träning. Efter träningen träffade jag Andrea André och Arvid. Vi va hos mig en stund men nu har alla gått hem. Här får ni dagens bilder!


Linn ritade ett öga på lappen, haha. Typ 90% av skolan bah vafan..


Matte i skolan är k u l


@ träningen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0