@ mörten

Nu sitter jag i Adas soffa och är sjukt trött. Ska berätta vad jag gjort idag nu för er som bryr er. Dagen började med att vi va i skolan till 12, hade öppet hus. Men det va rätt chill ändå. Efter det åkte jag Carro och Andrea in till stan. Köpte två par jeans, ett armband, ett par hörlurar och en jacka. Lägger in bilder på det imorgon! Efter det åkte vi hem och började fixa oss till kvällen! Vid halv 7 drog bvi till Ada och firade henne. Nu är det bara jag Carro Ylva och såklart Ada kvar här. Vi ska sova här också förresten. Hade ASKUL ikväll! Ni får en smygtitt nu och fler imorgon. Imorgon ska jag med Ada och kolla på en match men vi hörs efter det imorgon! PUSS



Postat av: Anonym

gillar du andré? asså mycke ttyyyp.

2011-01-30 @ 17:23:40
Postat av: bästabecca

haha elin så G ..... haha <3 puss påre

2011-02-01 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0