Lördag

Jag och Andrea vaknade runt 10 och chillade en del. Vid 1 hade jag innebandymatch mot sköndal. Vi vann med 9-0 så det va skit kul! Vi spelade riktigt bra så det gjorde allt mycket roligare, en riktigt skön match. Gjorde en asist i allafall men inget mål tyvär.
Efter det åkte jag hem och bytte om snabbt som fan. Vid 4 hade vi bowling med fotbollen. Det va skit kul, även om det inte gick såå superbra!
Efter bowlingen skyndade jag mig hem och sen iväg till Täby och träffade Becca. Det va en skit kul kväll! Vi va med massa andra o gjorde lite saker. Vill inte ta upp något i bloggen men trevligt va det som fan! Kul att lära känna nya människor också!

Här är lite bilder från bowlingen! Lägger upp bilder från min mobil från kvällen i ett annat inlägg!


Postat av: Jennifer

Vi kör på en veckans blogg just nu, anmäl dig! :)

http://jenniferkristin.blogg.se/2011/january/nu-kor-vi.html#comment

2011-01-24 @ 22:23:47
URL: http://jenniferkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0