Igår

Var ju min födelsedag! Äntligen 15 år! Först vaknade jag av att min kära familj sjöng. Lägger in bilder på allt jag fick senare ikväll. Efter det va det iväg till skolan tyvärr. I skolan fick jag va mattant, yey.. As äckligt säger jag bara, men slapp plugga i allafall. Efter det skulle jag åka till och fixa min ögonsak, men gissa vad som händer?! Jag kommer en timme sent så jag fick inte göra undersökningen. Fick en ny tid istället så jag måste ha ögonlapp i 3 dagar till.. yey. Så då va jag assur.. men sen åkte jag in till stan och mötte Mamma Pappa och Andreas. Vi åt på resturang, supergott! Sen gjorde vi en sak som jag inte risktigt såg framemot.. Vi gick på musikal. Inte riktigt min sak men när det va slut tyckte jag faktiskt att den va riktigt bra! Den hette Leva livet! Kom hem runt 11 och somnade typ direkt. Här är bilder från skolan och musikalen:










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0