Äntligen

Äntligen klar med den där jävla inventeringen. Ni fattar inte hur jobbigt det är. Man ska räkna alla varor i en hel mataffär. Och den är jävligt stor. Det tog ca 5 timmar, fyfan. Men tror vi fick typ 1000 :- till lagkassan i alla fall. Men kvällen va inte helt förstörd ändå för jag Ada och Emma hade kul som fan! Mycket skratt! En sak vi skrattade åt som fan va att han som jobbade där hatade verkligen mig! Det började typ med att han sa att jag skulle stå och räkna varor själv på ett ställe men så fort han gick, gick jag iväg till Ada och Emma igen. Och sådär fortsatte det tills han skällde ut mig ordenkligt. Sen när vi skulle fronta (lägga varorna längst fram så det är enklare att ta) varorna va vi vid grönsakerna. Så ser vi han komma för att troligen splittra på oss, så jag kastar mig åt sidan o gömmer mig. Då kommer han och bah " Gud vad irreterad jag blir ...." sen när han ser att jag inte är där säger han " gud va duktiga ni är, keep going!", bara för att jag inte va där. Så taskigt! Det tyckte Emma och Ada va skit kul så vi typ garva ihjäl oss åt sånt. Kul, nu vet ni det. Innan vi gjorde den där inventeringen shoppade vi så jag kan visa allt jag köpte snart. Nu kollar jag på tv, mys 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0