Sofia gästbloggar nurååå

hejsan alla elin älskade läsare! Sofia heter jag och kommer gästblogga här fram till onsdag när även jag åker iväg för att åka skidor, fast till duved och inte trysil. I alla fall så heter jag somsagt Sofia är 15 år och går i Elins klass. Jag är väl en ganska typisk femtonåring tror jag, tränar handboll, träffar kompisar och går i skolan. Hahah vilket liv jag har. Jag och Elin har känt varandra sen i 6:an när vi båda började i Kunskapsskolan. Fast vi har blivit mycket bättre kompisar nu i åttan, vilket är väldigt kul! Jag har ingen blogg tyvärr, har haft flera men har alltid tröttnat så snabbt så har bestämt mig för att lägga bloggtiden på något annat. Men facebook har jag, http://www.facebook.com/profile.php?id=665783767 om ni vill checka ;)

Om någon undrar varför jag gör ett inlägg såhär på mogrgonkvisten så är det för jag har handbollsmatch snart och Elin sitter antaligen i bilen eller tåget eller hur hon nu kommer dit och har skitkul!
Så vad hittar alla Elins bloggläsare på idag då?
I alla fall så får ni Ha en bra söndag och så hörs vi!
 
Här får ni en bild på mig också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0