Morgonen är sen

Sitter fortfarande i pyamas och klockan är 4 snart. Inte bra, men idag ska bara bli en chill dag. Linn och Ada har nyss gått och Becca ska gå snart. Ska träffa Kalle och Mickan senare så det ska bli mysigt. Igår va det jätte kul. Först bowlade vi och det va askul, tyckte jag i allafall! Förutom att vuxna blir så äckliga när du blir fulla, mer om det pratar vi inte om nu. Efter bolwlingen gick vi hem till mig och åt. Kvällen gick fort som fan. Andrea och Carro gick rätt tisigt men dom andra va kvar till ett elelr något sånt. Då fick Amanda och Ylva i allafall, resten sov över. Alltså jag Linn Ada och Rebecca sov hos mig. Vi va på mitt rum och hade sjukt kul. Garvade hela natten kan man väl säga. Klockan 5 fick vi för oss.. eller jag fick för mig att vi skulle gå ner och äta kladdkaka, så vad gör vi? Vi smyger ner och sätter oss och kalasar oss på efterätten som ingen orkade äta förut. Vi somnade vid 6 eller något sånt och går upp vid 12. Nu måste jag verkligen göra mig i ordning för jag tycker synd om KalleBalle som väntar på mig. PUSS


Lägger in mer bilder sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0