If you ever forget how much you really mean to me, everyday I will remind you

Hej babe's!
Världens bästa Lillmickan är här för att styra upp bloggen lite medan Elin är nu.. ja var hon nu är. Jag har faktiskt ingen aning, hon bad mig bara blogga så självklart gör jag det för min snygga vän! Vem är jag? Gah, klart ni vet jag behöver inte ens berätta ;) Vet att ni läser min blogg redan så den behöver jag inte heller länka.

Ikväll har jag varit med min underbara Kalle ett tag, men han drog för några timmar sen så sen dess har jag bara suttit och gjort ingenting. Jo, jag har städat. Kvinnligt. Efter det såg jag ju självklart solsidan och käkade lite grönsaksdipp. Much more fashion than godis liksom. För jag äter ju inte socker länrge.
Inget socker, mjöl, ris, potatis eller pasta. Ingenting som växer under marken heller.
Dvs, jag äter inga kolhydrater. Varför jag inte gör det är en annan femma.
Kan ju slänga in en liten bild innan jag lämnar, kyss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0