GästbloggarN

Tjatja! Jag ( Caroline ) ska gästblogga lite här som en jävla massa andra personer också ska! :)
Jag hade en blogg förut med Linn, men vi tröttna så nu har jag ingen blogg längre, men kolla gärna in hennes egna, http://www.linnjgustafsson.blogg.se :) Elin och jag har varit väldigt bra vänner sen 7an men känt varann sen 6års, eller vetat vilka vi var. Nu går vi i samma skola.

Nu sitter jag och kollar på Solsidan, så jävla underbart, man hatar ju Ove så mycket så man älskar han asså.
Tänkte lägga in lite najsiga bilder, here it comes!






HÄr var lite bilder på mig och Elin genom dessa två år.
Nästa inlägg kommer det kanske lite bilder från skolan. Vi får se. Vi hörs senare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0