Fredagskväll

Nu har jag och mamma varit och ätit. Supermysigt! Om ca en halvtimme kommer Ada och hennes mamma Lotta och hämtar oss. Vi ska åka till Willys och storhandla. Det är nämligen så att vi åker till Norge på Söndagsmorgonen. Ska vara där till Torsdag och åka skidor i Trysil. Kommer bli så jävla kul! Först älskar jag ju att åka skidor/ snowboard som ni kanske vet men nu också att vi ska åka med Adas familj. Men bättre blir det, Ylvas familj ska också dit! Längtar sååå mycket!

Någon som är avis?! Jag är typ på mig själv.
Nu kanske ni tycker att jag överreagerar men jag älskar verkligen att åka.
Åker faktiskt hällre på en skidsemester än på en solsemester!


Postat av: jennifer

OMG JAG ÄR EXAKT LIKDAN!! :D <3

2011-02-25 @ 19:46:44
URL: http://randomshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0