Om mig

Fick en kommentar om att jag ska skriva lite saker om mig men ärligt talat kommer jag typ inte på något.. Om ni undrar något speciellt kan ni fråga när som hälst så svarar jag direkt! Men här har jag kommit på lite skit om mig!

♥ Jag var 170 cm i 6:an men har krymt 2 cm och är nu bara 168..
♥ Jag föddes blond och är blond nu också.. men i 6:an och 7:an var jag nästan svarthårig.
♥ Jag flyttade till Örby när jag var 4 år, innan bodde jag i Liseberg.
♥ För lite mer än 4 år sedan förlorade jag en person som stod mig väldigt nära, och jag har inte kommit över det än.
♥ Jag har aldrig varit kär.
♥ Folk kallar mig player men det håller jag verkligen inte med om.
♥ Jag föddes missbildad



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommenterar du ofta?

MSN

Blogg

Och vad vill du då?

Trackback
RSS 2.0